Artifact land

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Dat kan ook in 1 post (je kunt ook editten he...)

Je speelt toch niet met kaarten die snel stuk gaan omdat het spannend is?

David
Gebruikersavatar
collectocrat
Adept
Berichten: 348
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 11:58 am

Bericht door collectocrat »

Ik zal er aan denken.

Laat ik het zo zeggen. Ik speel graag met kaarten waarvan ik vind dat je er iets leuks mee kan doen. Of dit nou goed is of niet maakt me dan niet uit. Kijk een deck dat te vaak verliest haal ik weer uit elkaar. Maar als ik 50 % ermee win en er zit een (voor mij) leuk idee achter dan ben ik tevreden. (ik ben heel snel tevreden)
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb. :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wow, een leuk deck wint gemiddeld 50% of meer? Dan ben je echt niet snel tevreden! De beste decks in een gegeven formaat reden dat gewoonlijk maar net aan...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Als de mensen in je omgeven op dezelfde manier een deck maken is 50% wel redelijk en is het ook wel leuk om een 'leuk' deck te maken.
Ik speel ook graag multiplayer omdat dat je meer vrijheid geeft om met leuke kaarten te spelen.

David
Gebruikersavatar
collectocrat
Adept
Berichten: 348
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 11:58 am

Bericht door collectocrat »

Het nadeel van multiplayer vind ik dat het zo lang duurt en dat er altijd mensen zijn die niet opletten. Maar kan er idd je ei in kwijt.
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb. :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het duurt niet altijd lang hoor, ik heb nog wel eens de neiging een deck te spelen dat in een keer duidelijk aan het winnen is, zeker dat de uitslag van het potje dan snel duidelijk is (helaas niet altijd in mijn voordeel tot nu toe, maar zeker altijd leuk, ik herriner mij een zekere upwelling, en in een ander potje iemand die per se de rooie decree wou cyclen...). Ook is het hierbij zo dat ook de mensen die niet opletten dan ineens toch wel zoiets hebben van, hey, daar gebeurd wat, daar moet ik toch echt aandacht aan besteden! Of je nou 30 tokens hebt liggen (waaronder een paar 5/5 flying dragon tokens...) of dat je net de hele wereld opgeblazen hebt en het enige permanent dat nog in het spel is is een 10/10 spiritmonger, die aan jou kant ligt... (dat was het uiteindelijke resultaat van de gecyclede decree, om precies te zijn kwam daarop een sunder in reactie, en reageerde ik daar op door pernicious deed af te laten gaan voor 8, mijn monger te regeneraten en er wat spike counters op te gooien (er lag een mana flare), nadat alles geresolved was speeld iemand een blood oath op mij voor land... Nee, heel lang twijfelde ie niet over op wie ie 'm zou mikken...)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie