Pagina 2 van 2

Geplaatst: za dec 06, 2008 11:42 am
door fastdealer
BTW: als stuffy doll tapped en zichzelf 1 schade doet valt hij zelf niet aan, het is gewoon een special abbility. Wat ik dan meestal doe is eerst blokken en dan tappen voor 1 extra schade

(aanvallen is zinloos omdat hij 0 damage doet, tenzij je hem oppompt)

ps: sorry van de 2 berichten ;)

Geplaatst: za dec 06, 2008 11:51 am
door pi
Oy,

we hebben hier de optie dat je voorgaande posts kunt editen :). Was makkelijker als je ze even gecombineerd had.

Anyway, inderdaad zou ik een doll ook achter houden voor verdediging en dan op het laatst mogelijke moment hem nog even tappen voor die damage. Uitzonderingen daargelaten waarbij bv 1 tegenstander een wall of razors heeft liggen en je de andere tegenstander meer damage doet als je die ene aanvalt en hij blocked met zijn wall.

mazzel

pi

Geplaatst: di dec 23, 2008 11:50 am
door rtkronald
leuke combo op zich, maar waarvoor gebruik je pariah's shield wavoor je in totaal 8 mana voor nodig hebt terwijl pariah zelf ( enchantment met het zelfde effect ) slechts 3 mana kost om te spelen)

Geplaatst: di dec 23, 2008 7:08 pm
door pi
Oy,

dat vind ik vrij logisch: hergebruik. Gaat de doll stuk met pariah er op dan zijn beide weg, gaat de doll stuk met de shield er op dan is alleen de doll weg en kun je de shield ergens anders op leggen. Ook zit je dan niet aan wit vast.

mazzel

pi

Geplaatst: wo dec 24, 2008 11:48 am
door Dragonheart
/Captain Obvious mode ON
Bovendien is dit infi veel beter indien je geen Pariah bezit en wel de shield.
/Captain Obvious mode OFF

Geplaatst: wo dec 24, 2008 4:20 pm
door pi
Ay Ay Captain!

Geplaatst: ma jan 05, 2009 1:15 pm
door Scealon
stuffy doll
wound reflection
shivan meteor

13 damage op stuffy doll door de meteor en op het eind van je beurt verdubbeld wound reflection dat en dan heeft je tegenstander 26 damage hangen

Geplaatst: ma jan 05, 2009 4:34 pm
door pi
Oy,

hoe is dat beter dan eerder genoemde alternatieven?

mazzel

pi

Geplaatst: ma jan 05, 2009 5:30 pm
door Scealon
niet zozeer beter maar wel sneller(damage) alhoewel de spells wat duurder zijn kun je ze later pas spelen

Geplaatst: ma jan 05, 2009 8:57 pm
door pi
pi schreef:Stuffy Doll
{5}
Artifact Creature -- Construct
0/1
As ~this~ comes into play, choose a player.
~this~ is indestructible.
Whenever damage is dealt to ~this~, it deals that much damage to the chosen player.
{T}: ~this~ deals 1 damage to itself.

(...)

Guilty Conscience
{W}
Enchantment -- Aura
Enchant creature
Whenever enchanted creature deals damage, ~this~ deals that much damage to that creature.
Hoe is het sneller, beter of wat dan ook in verhouding tot dit? Dit kost 6 mana, 1 gekleurd en gaat ook infinite. Enige reden die ik me voor kan stellen is dat je per se rood/zwart wilt spelen ipv enkelt wit, en dan is mogg maniac vaak een betere stuffy doll.

mazzel

pi

Geplaatst: di jan 06, 2009 2:14 pm
door Scealon
kan zijn dat ik het fout heb gelezen maar guilty conscience doet toch 1 damage als stuffy doll der 1 krijgt, dus stel stuffy doll krijgt er 6 dan krijgt je tegenstander der 12 toch?, het probleem dan is alleen dat je dan zelf al damage spells moet gaan spelen want ik kan mij niet voorstellen dat je tegenstander maar met 1 creature gaat aanvallen of je moet der nog iets zoals als pariah op spelen

Geplaatst: di jan 06, 2009 5:03 pm
door pi
Oy,

lees anders even terug, het staat ook eerder uitgelegd. Min of meer is het, doll krijgt een damage, doet een damage tegen de gekozen speler, conscience triggert dus doll krijgt weer een damage en herhaal. De doll zijn eigen ability is genoeg om dit te starten.

De eerdere uitleg is vollediger.

mazzel

pi