De nieuwe lay-out

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik denk dat hij bedoeld dat hij het wel weet, maar zo reageerd omdat hij 8th nix vind. Ik weet ff niet welk woord ik zoek maar ik denk dat David me wel kan helpen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

cynisch, ironisch, sarcastisch?
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Cynish was het jah. De andere 2 had ik in mn hoofd maar wist dat die het niet waren. Thx David.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
ragnarok
Adept
Berichten: 242
Lid geworden op: di dec 17, 2002 3:23 pm
Locatie: vrasene, oost-vlaanderen, belgië

Bericht door ragnarok »

david, niet alleen een MAGIC database :)
---<misschien is niets geheel waar, en zelfs dàt niet>---
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

GForce schreef:Ik denk dat hij bedoeld dat hij het wel weet, maar zo reageerd omdat hij 8th nix vind. Ik weet ff niet welk woord ik zoek maar ik denk dat David me wel kan helpen.

GForce
echt waar?! ;)

t is touwens cynisch, met een vleugje sarcasme :roll:
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

ragnarok schreef:david, niet alleen een MAGIC database :)
:oops:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

vandaag mijn eerste 8th pakjes open gemaakt, resultaat:

(open gemaakt in deze volgorde)
jayemdea tome (foil) :D
royal assassin :)
mind bend :|
urza's armor :(

Het boekje ziet er wel cool uit, maar voor de rest zijn de kaarten me echt veels te wit. En ook het boekje was niet perfect, David omschreef het goed, die vond'm heel mooi, voor een witte kaart...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Haha je boekje heeft tenminste een zwarte border. Ik krijg morgen 2 8th boosters binnen om te kijken hoe het eruit ziet. Ik zal wel laten weten wat erin zat.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pastry
Advanced
Berichten: 33
Lid geworden op: ma aug 18, 2003 11:17 pm

Bericht door pastry »

Ik was even (5jaar) gestopt maar sinds een paar maanden weer helemaal verslaafd. Toen ik voor het eerst de nieuwe look zag wist ik weer waarom ik gestopt was. Het wordt steeds commercieler. Natuurlijk!
Wel jammer... Ik hoorde dat ze qua art-work meer spacy willen doen.
Het is trouwens ook vrij shit als de regels zoals ik ze kon helemaal veranderd zijn. Confusie alom. :wink:

Maar ja we moeten door he? :roll:

Mooi was de tijd van Sharazad.....

oja die witte rand is shit.
Pastry.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb niet lang met de oude regels gespeeld, is het verschil zo duidelijk dan? Ik heb het eigenlijk nooit echt gemerkt, ja, die interrupts verdwenen, nou ja, het voordeel daarvan boven instants zag ik toch al niet. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen verschil gemerkt. Althans, eerste keer dat ik echt verschil merkte in de regels was afgelopen dinsdag, toen ik tijdens een potje niet mijn library of alexandria mocht activeren in reactie op mijn draw omdat ze voor de draw niet meer de stack gebruikten sinds juli of zoiets. Nou ok, tijdens de upkeep dus.

Sharazad is best cool ja... Die hadden ze moeten herprinten! :D Toch nieuwsgierig welke kaarten hadden jullie nou graag terug gezien? Ik was zelf wel voorstander van the cheese stands alone herdrukken, waren ze in eerste instantie ook van plan. Iets wat ik verder nog graag terug had willen zien was een volledige set painland, maar ja, helaas.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pastry
Advanced
Berichten: 33
Lid geworden op: ma aug 18, 2003 11:17 pm

Bericht door pastry »

Van mij hoeft niet alles eindeloos ge-herdrukt te worden.
Dat houd het leuk voor de verzamelaars. ( zo als ik ).
Het blijft leuk om Sharazad te spelen vooral tegen mensen die niet zo veel kennis van de "old school" kaarten.
Reaties blijfen leuk........voor mij dan.
Mirror Universe is ook een van mijn favorieten.
Dit zijn mijn Ulitieme Magic Kaarten...
Pastry.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Eureka vond ik altijd een top kaart. Verder zou wel leuk zijn als je de oudere kaarten Alpha tot Legends herdrukt zouden worden want dan kon je zo ook nog in foil krijgen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het probleem met veel oudere kaarten (eurreka, sharazad, mirror universe, etc.) is dat ze maar moeilijk goed te verwoorden zijn en dan waarschijnlijk nog voor aardig wat verwarring gaan zorgen. Maar daarom zou het wel leuk zijn om er wat terug te zien, al was het alleen maar voor de nieuwere spelers die de kaarten uberhaupt nog nooit gezien hebben.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik heb nog even gedacht dat sharazad - of iets anders met subgames - binnenkort gedrukt wordt omdat ze in de nieuwste regels opeens een sectie over subgames hebben opgenomen. Maar ik denk eigenlijk toch dat ze die te ingewikkeld vinden om te herdrukken.

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het lijkt mij echt een te ingewikkeld effect om terug te brengen. Plus, zie je het voor je, op een tournooi, tijd om, jullie hebben nog 5 beurten, dna moet het potje over zijn, reactie: in welke game precies?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie