ik vind het een beetje fake worden, elke set 10 nieuwe keywords....
En ik vraag me af of iedereen wel de nieuwe futuristische look kan waarderen.......
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Dat imprint is een beetje onzin. Zonder het keyword doet de kaart het zelfde.
Het zegt alleen maar dat je een kaart ergens vandaan moet removen maar wat en waar wordt toch beschreven.
Het keyword hadden ze van mij weg mogen laten... Maar misschien dat ze nog iets maken dat er naar refereert.
Dat is een reminder text dat is wat anders.
Haste doet bij alle creatures hetzelfde.
Imprint doet bij iedere kaart iets anders, daarom staat er op iedere kaart wat imprint daar doet, dat is geen reminder text.
Mark Rosewater schreef:The imprint mechanic is a bit daunting at first glance, so let me walk you through it. An artifact with imprint (and all the cards with imprint are artifacts) has the ability to remove a card from the game (from where varies from card to card) and then use the removed card to help customize how the artifact works. The act of removing the card and syncing it up with the artifact is called imprinting. Let's take Soul Foundry as the example. You play Soul Foundry. When you do, you remove a card in your hand from the game, meaning you imprint it. This card is now used to determine what Soul Foundry can do. It tells you what creature the card creates when activated.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.