Inmiddels de laatste 12 boosters ook opengetrokken. Mijn zoon Lars en ik hebben er sealed deck mee gespeeld, hoewel je dat normaal gesproken met alleen MBS niet doet. Was toch leuk. Ik had goede groene en zwarte infect beestjes waaronder de groene Hydra. Verder in zwart de nieuwe terror + de proliferate kill + jawel een foil ! Ook nog de groene shatterstorm. Verder in wit de mythic battlecry knight maar verder niet veel, blauw niet veel soeps. Rood wel goed, 2x de anti-infect burner + de dubbele artifact sloopkaart en goede creatures.
Zwart stond dus meteen vast, maar met rood of met groen? Moeilijk. Uiteindelijk hebben we een heel lange match gespeeld - best of 9. Eerste 4 potjes zwart/rood gespeeld met als resultaat 2-2. Daarna geswitched naar het infect deck. Lars switchte ook, van rood-blauw mirran naar rood-wit mirran. Hij dacht me in het laatste potje tuk te hebben met de double strike prot groen/zwart knight, maar een heftige Black Zun's Zenith roeide alles uit. Waarna ik 'm op 10 poison kreeg en 5-4 won.
Even nog de rares. Mijn pool: Black Zun's Zenith (foil), (zouden jullie die spelen in limited? ik vind 'm te duur), , , , , .
Lars zijn pool: en (erg sterk in sealed), , , en nog iets.
Nog wat stats: nu 1 mythic op 12 boosters, in totaal incl prerelease uit 62 boosters 5 mythics. Te weinig, maar wel Tezzeret en Blighty. Dubbel: 1 craprare 4x

, en een andere rare 3x. In het fatpack zaten ook dubbele rares.