Eldrazi Deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Eldrazi Deck

Bericht door ixo »

Hoi,

had een idee voor een deck. maar wil graag wat suggesteis. het hele deck zit in ontwikkelings fase en er kan op geburnt worden en aanpassingen, etc.

het deck is bedoelt voor t2 en de kosts zijn zwaar en moeten dus met groen aangevult worden door de mana acceleraties.

de decks die ik tegen ga komen zijn degene die je op t2 toernooien ziet.

budget is op dit moment niet belangrijk, wil kijken of zo'n deck uberhaupt te maken is.

land: (25)
4 x (eldrazi temple) land/fixer
4 x (Terramorphic expanse) land/fixer
17 x (Forrest)

Creatures: (27)
4 x {Artisan of kozilek}
1 x (Kozilek, butcher of truth)
4 x (Pathrazor of ulamog)
4 x (Spawnsire of Ulamog)
1 x (Ulamog, the Infite Gyre)
4 x (Ulamog's Crusher)
1 x (Emrakul, the Aeons Torn)
4 x (Overgrown battlement) Mana Fixer/wall
4 x (Elfish Visionary) Draw Card

Artifact: (4)
4 x (Eldrazi Monument)

Spells: (4)
4 x (Eldrazi Conscription) enchantment

Totaal 60

leef je er op uit :) heb express geen spells ( afgezien van de 4 enchantments ) toegevoegt om te kijken welke suggesties er uit komen op de creatures en de spells die jullie aanraden.

gegroet,

ixo
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Het lijkt me een stuk beter om juist een hoop acceleratie of iets dergelijks te spelen en dan een handjevol echt nuttige eldrazi. Hierbij denk ik eigenlijk vooral aan de legandary mannetjes.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Dan hebben ze RoE volgestopt met Eldarzi Spawn, om de Eldrazi te kunnen spelen. :P

Ik denk nu:
Awakening Zone
Spawning Breath
Emrakul's Hatcher
Brood Birthling

Birds of Paradise en co. zou ook niet misstaan, maar ik denk dat ik met dit deck, eigenlijk alleen multiplayer zou spelen.
*Hoewel dat mogelijk ook maar één keer werkt, je bent de tweede keer wrs meteen de target
Vrykyl
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di aug 03, 2010 11:20 am
Locatie: Zaandam

Bericht door Vrykyl »

zelf zou ik er een green/black deck van maken vanwege mana gaining spells zoals black ritual of iig zou ik kijken naar een manier om mana gaining te krijgen los van die 17 forests bijv.met llanowar elves of iets dergelijks.
Plaats reactie