Duals,

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kurt Cobain
Expert
Berichten: 58
Lid geworden op: di jul 01, 2003 12:56 pm

Duals,

Bericht door Kurt Cobain »

Nu alleen een Basic type in play of gewoon altijd, dus kun je ze WEL of NIET uit je deck zoeken met Search Landjes (wooded foothills bijv.)

alvast bedankt!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Een Badlands is nooit een basic landje en altijd een swamp en altijd een mountain. Maar dus nooit een basic swamp of een basic mountain.
Beantwoordt dit je vraag?

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vermoed van niet, ik vermoed dat deze duidelijker is:

zowel de oude als de nieuwe fetchlandjes kunnen dubbellandjes met de vereiste basic-land-type vinden. Hetzelfde voor landcycling en kaarten als land grant, tithe en krosan verge (die om de een of andere reden voor mij eigenlijk altijd een bayou en een scrubland vind).

Dubbellandjes tellen als basic land voor dingen die speciaal naar 1 soort basic land verwijzen, maar zijn het zelf niet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Ik zal het zelfs nog duidelijker vertellen.

Staat er op de kaart: Zoek basic land, dan mag je forest, mountain, island, swamp of plains zoeken.

Staat er op de kaart: Zoek naar (bv) plains, dan mag je alle kaarten die tellen als plains zoeken uit je deck, zoals een dual land (die dan telt als plain he!).
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Plaats reactie