Esper aggro deck met conflux

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Etherium
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: do jan 29, 2009 2:51 pm

Esper aggro deck met conflux

Bericht door Etherium »

Sphinx Summoner * 3
Faerie Mechanist * 3
Esperzoa * 4
Master of etherium * 4
Etherium sculptor * 4

Sculpting Steel * 4
Springleaf drum * 4

Executioner’s Capsule * 4
Agony Warp * 4
Cryptic Command* 4

en dan nog de landjes natuurlijk :wink:
Etherium
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: do jan 29, 2009 2:51 pm

Bericht door Etherium »

en als je de kaarten nog niet kent
sphinx summoner 3ub
Artifact creature sphinx
Flying 3/3
Cip : Search you library for an artifact card and put it in your hand then schuffle your library

Faerie Mechanist 3u
Artifact creature Faerie
Flying 2/2
Cip Look At the top 3 cards of your library you may reveal an artifact card and put it in your hand put the rest on the bottom in any order
Etherium
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: do jan 29, 2009 2:51 pm

Bericht door Etherium »

dus met esperzoa kan ik mijn faerie of mijn sphinx altijd terug doen dit zal wel mana intens zijn dus is het mss better om een sculpting steel terug te doen naar je hand en zo kaart advantage te krijgen en je kan dan je master gaan zoeken of mss een capsule :D
en als het echt slecht zo gaan kan je nog altijd de drum trug naar je hand pakken en em gratis spelen dankzij etherium sculptor zo kan je nog in je upkeep hem tappen en dan trug in het spel brengen om nog meer mana te krijgen :D
Etherium
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: do jan 29, 2009 2:51 pm

Bericht door Etherium »

een voorbeeld van een start poging :P
t1 : land , springleaf drums
t2 : draw,land , etherium sculptor ,springleaf drum , nog een sculptor ,
master of etherium : 5/5 en 2 2/3 op beurt 2 niet slecht :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

we hebben zo'n mooie "edit" knop op dit forum. Gelieve deze te gebruiken als je posts vrijwel meteen na mekaar maakt. Verder is het handig als je van de kaartnamen linkjes maakt door er en omheen te zetten, dan kan wie het niet weet meteen de kaart opzoeken.

Je start hand lijkt me niet erg representabel met wel 2 kaarten 2x in je eerste 8-9 kaarten. Verder speel je veel kaarten die ondersteunend zijn, maar wienig die gewoon hard beuken. Ik denk dat je in de praktijk waarschijnlijk te veel aan het zoeken bent en te weinig kaarten pakt die ook daadwerkelijk voor je gaan winnen? Als je doel aggro is dan zou ik eens heel goed kijken naar de p/t van je creatures versus hun casting cost, als p niet gelijk is aan casting cost dan zou ik sterk afvragen waarom je het creature speelt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Etherium
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: do jan 29, 2009 2:51 pm

Bericht door Etherium »

pi schreef:Oy,

we hebben zo'n mooie "edit" knop op dit forum. Gelieve deze te gebruiken als je posts vrijwel meteen na mekaar maakt. Verder is het handig als je van de kaartnamen linkjes maakt door er en omheen te zetten, dan kan wie het niet weet meteen de kaart opzoeken.

Je start hand lijkt me niet erg representabel met wel 2 kaarten 2x in je eerste 8-9 kaarten. Verder speel je veel kaarten die ondersteunend zijn, maar wienig die gewoon hard beuken. Ik denk dat je in de praktijk waarschijnlijk te veel aan het zoeken bent en te weinig kaarten pakt die ook daadwerkelijk voor je gaan winnen? Als je doel aggro is dan zou ik eens heel goed kijken naar de p/t van je creatures versus hun casting cost, als p niet gelijk is aan casting cost dan zou ik sterk afvragen waarom je het creature speelt.

mazzel

pi

Help me dan effe het beter te maken aub ^^
:D
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

jij laat toch ook die 4 posts nog steeds staan ipv ze te mergen tot 1? Verder mis je nog steeds je landjes, die ook wel vrij relevant zijn voor je deck. Die zullen er toch echt ook wel bij moeten. verder moe tje nog wat zeggen over formaat en budget voordat er echt iets zinnigs te zeggen is over je deck.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
fastdealer
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: ma nov 10, 2008 7:43 pm

Re: Esper aggro deck met conflux

Bericht door fastdealer »

Sphinx Summoner * 3
Faerie Mechanist * 3
Esperzoa * 4
Master of etherium * 4
Etherium sculptor * 4

Sculpting Steel * 4
Springleaf drum * 4

Executioner’s Capsule * 4
Agony Warp * 4
Cryptic Command* 4

zo is makkelijker kan je er op klikken
gebruik deze code: [ c ] kaartnaam [ / c ]
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Dank :).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie