Creature types

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Creature types

Bericht door Jibz »

Klein vraagje:
Pit Spawn is Demon volgens de oracle text, maar op de kaart staat Beast.
Mag ik deze met mijn Blood Speaker pakken met als reden: Oracle definieert hem als Demon?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Creature types

Bericht door altx »

Ja, de Oracle tekst is de tekst die altijd en overal geldt, onafhankelijk van welke versie van de kaart je mee speelt.

Dus het is een Demon en sterker nog, het is geen Beast.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Creature types

Bericht door Jibz »

Allright, mooi.
Ik had hem besteld voor mn Demon/spirit deckje, kreeg ik hem binnen, zat hij in een identiteitscrisis en beweerde een beast te zijn :P
Mooi dat ik dan van Oracle uit kan gaan.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Creature types

Bericht door altx »

Hehe... Leuke manier verwoord... :)

Ja, dit kan zo nu en dan nog wel leuke discussies opleveren. Ik heb voor 1 deck van me maar een printje gemaakt van de Oracle teksten, omdat het deck zonder de Oracle teksten niet werkt.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Plaats reactie