Oy,
tournament packs zijn random ja, althans, 30 basic-land, 3 rares, stuk of 10 uncommons en de rest is common.
David (PM) schreef:Jij gaat altijd voor de langere termijn investering??? Ik ga voor het meeste plezier uit Magic halen en liever morgen al dan volgend jaar pas
En decks leren bouwen is idd leuk maar jij beslist toch niet dat Wilco decks wil leren bouwen en dat hij dat niet wil mbv een precon?
ik bedoel met langere termijn echt alleen de volgende stap, dus van persoon met zeg 200 kaarten, die decks maakt door alle kaarten van een kleur min of meer bij elkaar te gooien tot iemand die er begint over na te denken en een poging doet kaarten bij elkaar te verzamelen die zijn deck verbeteren. Dus eigenlijk zeg maar als de persoon besluit wat langer met magic door te gaan dan een paar weken/maanden (sommige mensen hebben dit eerder dan anderen).
Natuurlijk moet wilco helemaal zelf weten wta ie doet, ik geef alleen aan wat ik zou aanraden te doen.
Extra argument tegen precons btw: ze blijven je in een bepaalde richting duwen, ze beperken je creativiteit, met evenveel landjes van elke kleur ben je veel minder beperkt dan met een hele berg van 1 of 2 kleuren en maar een paar van de anderen.
mazzel
pi