Oversized cards

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

collectocrat schreef: ...
Want GForces reactie was geen antwoord op mijn vraag.
Ik vroeg of er oversized goblin cards bestonden.
Wat GForce zei was inderdaad geen antwoord op je vraag.
Hij wist het antwoord niet (ofzo) maar probeerde je toch zo veel mogelijk te helpen. Als je dat soort reacties niet op prijs stelt dan weet ik het ook niet meer. Maar dan moet je waarschijnlijk niet zijn op een forum waar ook sociale mensen komen...

David
Gebruikersavatar
collectocrat
Adept
Berichten: 348
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 11:58 am

Bericht door collectocrat »

David schreef:
collectocrat schreef: ...
Want GForces reactie was geen antwoord op mijn vraag.
Ik vroeg of er oversized goblin cards bestonden.
Wat GForce zei was inderdaad geen antwoord op je vraag.
Hij wist het antwoord niet (ofzo) maar probeerde je toch zo veel mogelijk te helpen. Als je dat soort reacties niet op prijs stelt dan weet ik het ook niet meer. Maar dan moet je waarschijnlijk niet zijn op een forum waar ook sociale mensen komen...
David
Hoe kom je er bij dat ik dat niet op prijs stel. Ik zeg alleen dat het geen goblin is en dat ik die daarom niet op mijn map ga plakken. Als hij er dan over doorgaat probeer ik op een luchtige manier (al dan niet begrepen) aan te tonen dat ik het er niet mee eens ben.
GForce schreef:Is de Lion King niet een leeuw ?
Wat jij zegt slaat nergens op. Leeuw is koning der dieren dus is een leeuw een DIER. JAH. Is de koning der Goblins een Goblin ?? JAH :evil:.
Wat ik probeerde aan te geven is dat een koning niet perse van hetzelfde ras hoeft te zijn. Een mens kan toch ook de koning van de goblins zijn. Dat maakt hem dan toch geen goblin?
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb. :)
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Als jij m geen Goblin vind moet je m gewoon niet op je map plakken heel simpel. Onze meningen zijn hierover verdeeld en we zouden het hier het beste bij kunnen laten. Jij denkt dat het geen Goblin is ik denk van wel.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
collectocrat
Adept
Berichten: 348
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 11:58 am

Bericht door collectocrat »

Dat was nou ook mijn idee...peace
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb. :)
Plaats reactie