Ik vroeg mij af of jullie naar dit deck zouden kunnen kijken. Ik ben begonnen met 4th edition en daar ga ik het deck ook mee afmaken
24x Swamp
4x Hypnotic Specter
4x Unholy Strength
2x Paralyze
2x Mind Twist
4x Dark Ritual
2x Terror
2x Megrim
4x The Rack
4x Hymn to Tourach
2x Ornithopter
2x Uncle Istvan
2x Raise Dead
2x Ostracize
60 Cards
Uitleg: Een volledig zwart/artifact, snel low-mana discard deck. Discarden is iets wat altijd werkt, ongeacht welke kleur. Hippies zijn het belangrijkste, daarom ook 2x Raise Dead en 4x Unholy strength. 2x Terror is tegen creature kaarten met goeie abilities. Hymn, Ostra, Mind Twist als discards (10), snel en gemakkelijk: Een mass discard van Mind Twists, een open hand door Ostra, en Hymn voor basic discarding. Uncle Istvan tegen sterke creatures. Orni's voor opofferen en 0 mana cost, eventueel met unholy strength om 1/1 en 2/2 mobs aan te kunnen. Megrim maar 2x omdat de mana cost te hoog is, je krijgt toch nooit 4x Megrim en een tegenstander met een hand vol kaarten. Daarom is The Rack veel beter. Paralyze als noodoplossing. Dark ritual spreekt voor zich. Een zo klein mogelijk deck van 60 kaarten minimum.
Let me know what jullie ervan vinden
Ik vroeg me nog af: zijn er nog andere zwarte of artifact kaarten die +mana geven net als Dark Ritual? Ik kan niet echt MoXes en Black Lotussen veroorloven he