Ik heb even een beetje zitten spitten naar kaarten die in je deck zouden passen (en daarbij heb ik erop gelet om niet al te dure kaarten uit te zoeken...

):
(0,50 euro bij CardExchange)
Voor 1 rode mana een 3/1 creature met haste en trample die je helaas wel aan het einde van je beurt moet sacrificen.
(1,00 euro bij CardExchange)
Voor 1 rode en X kleurloze mana een 2/1 creature met haste en trample die X +1/0 counters krijgt. Je moet 'm helaas wel sacrificen aan het einde van je beurt.
(1,00 euro bij CardExchange)
Voor 1 rode, 1 groene en 3 kleurloze mana een 4/4 (helaas wel Legendary) creature met trample die zegt: "Whenever a creature you control with trample attacks, it gets +2/+2 until end of turn." Als je deze hebt liggen, dan doet zo'n Spark Elemental bijv. nog behoorlijk pijn.
(0,70 euro bij CardExchange)
Voor 1 groene mana en 3 kleurloze een 3/3 creature met trample (doet het ook goed in combinatie met bovenstaande). Waarbij Brawn ook nog eens een kaart is die je tegenstander niet graag dood ziet gaan, omdat als die in je graveyard ligt, al je creatures trample krijgen (als je 1 forest hebt, maar dat moet wel lukken...

). (Het spreekt voor zich dat deze ook in mijn deck zit, aangezien ik daar ook kaarten kan discarden.)
(0,50 euro bij CardExchange)
Voor 1 groene en 1 kleurloze mana een 5/5 creature met trample, met een (groot) nadeel: "Cumulative upkeep-Put a +1/+1 counter on a creature an opponent controls." Dat is dus je eerstvolgende beurt 1 counter weggeven, je beurt daarna 2 counters, je beurt daarna 3 counters, enz. enz. Maar je kunt 'm natuurlijk wel sacrificen als het te gek wordt. Overigens als je tegenstander (nog) geen creatures heeft, ben je ook de pineut, want als je een cumulative upkeep cost niet kunt betalen, moet je het creature sacrificen, wat ook de reden is dat je de cost niet kunt betalen. Maar voor die 2 mana moet je toch wel behoorlijk wat schade kunnen doen lijkt mij.
(0,40 euro bij CardExchange)
Voor 1 rode mana 2 schade aan "target creature or player".
(0,70 euro bij CardExchange)
Voor 1 rode en 1 kleurloze mana 3 schade aan "target creature or player". En als je die schade aan een creature doet, kan die niet regeneraten.