online MTGwinkel met lage prijzen

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Underdog
Adept
Berichten: 286
Lid geworden op: di sep 07, 2010 2:05 pm
Locatie: Limburg(BE)

online MTGwinkel met lage prijzen

Bericht door Underdog »

ik ben op zoek naar een onlinewinkel waar ik mtg kaarten los kan kopen voor goedkope prijzen
iemand die me ermee kan helpen ?

GRTZ
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: online MTGwinkel met lage prijzen

Bericht door pi »

In vergelijking waarmee?

In mijn ervaring is het devies rondkijken en niet alles bij 1 winkel halen, ik ken weinig winkels die constant de goedkoopste zijn en deze hebben dan vaak het probleem dat ze wienig op voorraad hebben.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Underdog
Adept
Berichten: 286
Lid geworden op: di sep 07, 2010 2:05 pm
Locatie: Limburg(BE)

Re: online MTGwinkel met lage prijzen

Bericht door Underdog »

In vergelijking met andere online winkels :)
Maar zijn de losse kaarten in alle winkels 2de hands ?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: online MTGwinkel met lage prijzen

Bericht door pi »

Dat is een beetje hoe je het bekijkt, wanneer worden kaarten 2e hands, als ze uit het pakje zijn gehaald, als ze gespeeld zijn, of als ze beschadigd zijn?

Er zijn geen altijd goedkopere, het is altijd afhankelijk van wat je zoekt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Valentijn
Expert
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 28, 2011 3:28 am

Re: online MTGwinkel met lage prijzen

Bericht door Valentijn »

Vooral bij de laatste sets kun je er van uit gaan dat de kaarten mint zijn. Sommige winkels sturen ook licht beschadigde kaarten toe; dit vind ik echter onacceptabel en normaliter verwacht ik in zo'n geval mijn geld terug te krijgen (en de kaart terug te zenden op kosten van de webshop).
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: online MTGwinkel met lage prijzen

Bericht door pi »

Veel kaarten direct uit booster zijn niet mint in mijn ogen, mint komt echt heel weinig voor en als iemand zijn/haar kaarten mint grade dan neem ik eigenlijk gelijk al aan dat ze te hoog graden. Voor Shards of Alara was het zelfs zo erg dat ik op 2 boxen voor sommige commons niet eens een compleet Near Mint playsetje had en niet door gebrek aan de kaarten, van een specifieke had ik er een stuk of 10 en geen enkele die ik NM zou noemen. Ik hou altijd de tekst op deze site aan voor mijn grading:
http://www.blackborder.com/cgi-bin/cust ... dition.cgi

Er is een groot verschil tussen wat winkels NM durven te noemen. Er zijn er maar een paar waarbij mijn ervaring constant goed is, zowel voor goedkope, dure en/of oude kaarten. Wel is er bij de meeste goede service als er klachten zijn. Ik krijg regelmatig het volledige bedrag terug als iets niet in orde is (eventueel als winkeltegoed), anders krijg ik een deel van het bedrag, sturen ze vervanging (met of zonder terugsturen van de beschadigde kaarten) of vinden ze een andere oplossing. Een van de beste die ik nog open heb staan is een winkel die zowel een vergoeding voor de helft van de waarde van de order gaf als 10% korting op een volgende bestelling. Dat op een bestelling van zo'n 35 euro... Het is niet onmogelijk dat die 10% korting dat hele bedrag op gaat leveren, of zelfs meer, terwijl die 50% ook al heel redelijk was gezien de problemen in kwestie.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie