Was op zich wel benieuwd, op welke games zit jij op het moment te wachten. Niet kunnen wachten tot ze uit zijn
Mijn lijstje:
Star Wars: The Old Republic
Diablo 3
Risen 2: Dark Waters
The Elder Scrolls 5: Skyrim
Saints Row 3
Torchlight 2
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil: Revelations
Borderlands 2
Darksiders 2
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Mass Effect 3
Ik zit te wachten op Hitman Absolution, Max Payne 3, Half Life 2: Episode 3 ( ) en de nieuwe Tomb Raider. Ook Counterstrike:GO lijkt we wel iets.
Verder wacht ik al jaren en jaren op Black Mesa Source.
Pas opnieuw begonnen met spelen en op zoek naar mensen die Magic spelen in de omgeving van Oss. Ik ben ook op zoek naar een aantal kaarten, klik hier voor mijn Haves & Wants.
ik ben bang dat ik eigenlijk nergens meer op wacht, mijn gaming activiteit is bijna non-existent sinds dat ik nu een kleine meid heb gekregen + vrouw zelfs Magic is minder en minder aan het worden
maar alles komt goed
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Ik ben zeer te spreken over BF3. Het valt me goed mee, en lig er niet wakker van dat als vannacht MW3 uitkomt ik dat niet in mijn bezit heb.
Wacht nog steeds op Wargame: European Escalation, de release is uitgesteld tot begin volgend jaar, maar mag wel meedoen in de gesloten beta die woensdag begint.
Het is een RTS, dus wellicht dat mensen hier daar interesse in hebben? Magic is ook strategy, alhoewel niet geheel real-time.
Saints Row 3 en de nieuwe Counter Strike lokken me ook wel, maar ik wacht voorlopig nog om te beslissen of ik die ga kopen of niet.
RTS lokt me ook wel, maar meestal de Medieval/Fantasy sorts. Battle Mages, Rage of Mages, Knights and Merchants, Knightshift en Spellforce heb ik altijd zeer goed gevonden.
En RPG's trekken me heel erg voornamelijk the open world RPG's. Met SKyrim vooral die vrijdag uitkomt.