Squirrel Fur Coat for Wurms.

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
velde046
Starter

Squirrel Fur Coat for Wurms.

Bericht door velde046 »

Lands
15 x Forest
5 x Plains
4 x Elfhame Palace

Creatures
1 x Llanowar Elves
2 x Fyndhorn Elder

Sorceries
3 x Acorn Harvest
4 x Chatter Of The Squirrel
4 x Parallel Evolution
2 x Stream Of Life
4 x Crush Of Wurms
1 x Restock

Enchantments
4 x Squirrel Nest
4 x Mirari's Wake

Artifacts
4 x Coat Of Arms
1 x Caltrops

Instants
2 x Reclaim

Dit is mijn favoriete deck momenteel. Enige voorwaarde is dat je mana in het begin lekker loopt en dan gaat het hard.
Probeer zo snel mogelijk 1 of twee Mirari's Wake in te brengen. Vervolgens Crush of Wurms (je hebt waarschijnlijk al enkele squirrels). Daarna Parallel Evolution. Speel dan nog eens Crush uit de graveyard en nog een sparallel Evolution uit de graveyard. Of haal ze uit de graveyard met Reclaim en of Restock. Speel Parallel Evolutions en Coats of Arms en alle tokens die je kunt doen. Binnen 6 a 7 beurten kun je dan al een geweldig leger hebben. Mijn sterkste spel tot zover (pas een stuk of 30 hiermee gespeeld) is dat ik in beurt 8 beschikking had over 54 Squirrels met 72/72 (tegenstander had ook een paar) en 12 Wurms met 19/19. Dit is goed voor ruim 4000 aan schade!!!!
Waarschijnlijk is er ruimte voor verbetering dus, ik ben benieuwd naar advies van jullie.
Dragonheart
Sorcerer
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Misschien is 4 keer Mirari's wake een beetje veel van het goede, 3 zou genoeg moeten zijn. Als je met zoveel en zo grote beesten aanvalt, is stream of life dan nog wel noodzakelijk? Je zou er over kunnen denken die stream of life te vervangen door een beest dat optimaal gebruikt maakt van de grote hoeveelheid mana (Ivy Elemental of zo).
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
pietje puk

Bericht door pietje puk »

Oy,

is verdeloth niet een mooie plek voor al die mana? Of nemata? Misschein is het zelfs een idee om nog wat meer snelle mana in het deck te bouwen met behulp van landjes als ancient tomb en city of traitors of gaea's cradle?

Verder leuk idee, ik zou het zeker verder uitwerken.

mazzel

pi
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Hmmm Pernicous Deed :twisted: :twisted: :twisted:

GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie