Mooie oude verzameling te koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Doe je het ook voor 300?
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Ai... :( het doet al zon pijn om ze voor dit bedrag weg te doen... kweenie of ik nu al zo laag ga... 50 extra lukt je niet?
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Nee sorry dit gaat al tot het uiterste en ik ben maar een arm studentje :oops: :cry: :(
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Ok man da begrijp ik natuurlijk als medestudentje :)
Ik weet in iedergeval wat je bod is en 300 is ook niet niks, thx.
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Wel ok .... tnx ..... tijd om slapen en. zz.zzz ..zzzzzzz..zzz.z
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

lol en toen stond ik op 65 replies en 5 paginas, lachuh...
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

Ik geef je er 250 voor :wink: meer niet, mensen blijf wel ff on-topic anders word deze topic een beetje overdreve lang! :wink:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik post "vertwijfeld" omdat ik geen zin heb om een hoop "crap" te krijgen voor mijn geld, ook ik ben namelijk een arm studentje, bij die lijst die jij hebt gemaakt zie ik niet genoeg om 350 euro te halen, vandaar dat ik wil weten wat er nog meer tussen zit. Ik zelf woon in Landsmeer dus ook ik kan makkelijk ergens in Amsterdam komen.

mazzel

pi

p.s. Duder: Purmerend he? Gaat wel eens naar Concordia he? Begin Nieuwsgierig te worden nar wie je bent, aan mijn haves en wants is geloof ik wel te zien wie ik ben, maar jij bent me nog een beetje een raadsel.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Hmz... er gaat hier nog geen belletje rinkelen...... :roll:
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

We blijven ook on-topic, daarom is t juist zo leuk :wink:

Ennuh Pi,
je had in 1 van je eerste posts nog een schatting gemaakt van over de 600 euro en je hield jezelf aanbevolen voor 300. Sindsdien heb ik nog meer kaarten in de lijst gezet, maar tis nog steeds niet genoeg?
Anyway genoeg daarover. Ik begrijp dat ook jij arm studentje bent zoals wij allemaal hier :P. Maar jij woont ook dichtbij, dus je bent ook van harte welkom ff langs te komen om ze te bekijken.

mzzls :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

klopt, maar voor 300 wil ik nog steeds precies weten wat ik krijg, waar kan ik langskomen?

Bij de schatting heb ik zo veel mogelijk rekening gehouden met wat jij zei dat tussen je kaarten zat, er is wel bij gekomen op je lijst, maar een aantal kaarten waar ik rekening mee hield zijn afgevallen, bij een bijna complete sets revised reken ik bv op enkele dubbellandjes indien niet allemaal. 600 was overigens wat ik dacht dat je 'r voor zou kunnen krijgen wanneer je voor minstens 90% van de kaarten een prijs zou krijgen boven de normale straatprijs, van iemand die alleen aan winkelprijs gewend is of zo, dit kost je minstens 2 jaar als je de kaarten zo kwijt wilt. 300-350 was zoals ik zei als je het snel kwijt wou. Overigens zijn er betere plekken dan hier om kaarten kwijt te raken. Maar ook dan willen mensen waarschijnlijk een preciesere beschrijving van je kaarten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik wil er toch misschien wel 400 voor geven maar dan wil ik een complete lijst van de kaarten hebben op GForce@planet.nl


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Pi, wat zijn die betere plekken als ik vragen mag? Ach, ik vind het wel gezellig hier en kheb wel wat geinteresseerden :).

Over die complete lijst... kweet niet precies hoe ik dat moet doen. Ik neem aan dat ik dan alle commons mag weglaten... maar dat wordt nog steeds erg lang. pff ik zal kijken of ik me goed verveel binnenkort :P.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ja als je het wilt verkopen zul je er toch iets voor moeten doen. Dat zul je overal hebben want niemand zal het kopen zonder dat ze weten welke kaarten erin zitten.

De commons mag je wel weg laten ja.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Ok...
Ik heb dan eindelijk een complete lijst gemaakt van alle kaarten die ik heb en je zult krijgen.
Als je het wilt hebben, laat t me dan ff weten.
:D
Gesloten