Mooie oude verzameling te koop

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Mooie oude verzameling te koop

Bericht door Screwy »

Een verzameling die met liefde gemaakt is 5 jaar geleden. Met veel kaarten van de revised edition tot een complete set Alliances. Een mooie selectie bijzondere kaarten van verschillende series. Geen nieuwe troep, dus alle nieuwe series die na Alliences zijn uitgekomen zul je hier niet terugvinden.

Om je een beetje een idee te geven van wat ik precies in de aanbieding heb zal ik t belangrijkste opnoemen.

-Revised edition bijna compleet.

-Fourth edition compleet

-Alliences complete set, alle kaarten.

-Zeer gewilde en mooie kaarten met o.a. :


Vesuvan Doppelganger
Braingeyser
Fork
Wheel of Fortune
Jesters Cap
Jesters Mask
Icy Manipulator x 2
Maze of Ith
Arena
Shivan Dragon
Sol Ring
Balduvian Horde x 2
Necropotence
Demonic Tutor
Seraph
Serra Angel x 4
Baron Sengir
Sengire Vampire x 4
Hypnotic Specter x 4
Royal Assasin
Sorceress Queen
Nettling Imp
Deflection x 2
Ball Lightning x 4
Ernham Djinn x 4
Balance
.....

+ heel veel meer leuke rares en uncommons...teveel om op te noemen. T gaat om honderden waardevolle kaarten en duizenden anderen.

Wie biedt?

>> mn mail = georgeverall@hotmail.com

Ik hoor graag snel van je :)
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik heb geen interesse ik speel alleen nog maar type 2, maar ik zou als ik jou was de kaarten gewoon los verkopen dan krijg je er veel meer voor en ben je ze eerder kwijt. Ik zou wel de complete series in een keer verkopen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou je ook aanraden de kaarten los te verkopen, om dan wat je uiteindelijk overhoudt bij een handelaar te dumpen. Dan krijg je voor de kaarten die je uiteindelijk over houdt wel veel minder dan ze eigenlijk waard zijn, maar het totaal dat de kaarten opbrengen wordt als je het een beetje goed aanpakt meer. De complete sets zou ik ook wel compleet houden, de bijna complete revised set zou ik gewoon los verkopen.

Mocht je los gaan verkopen heb ik wel intresse in een aantal kaarten, zou je me ,mocht je los gaan verkopen, een wat vollediger overzicht kunnen sturen op pi@magicforums.nl?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Hey daar,

bedankt voor de tips, maar ik heb echt geen tijd en geduld om die kaarten allemaal los te verkopen...Bovendien heb ik ook geen compleet verstand van wat ze allemaal afzonderlijk waard zijn. Dus nu is je kans om daar je voordeel mee te doen, ik doe de hele zooi voor een mooi bedrag weg.

Dus nogmaals, wie biedt? :)
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

kaarten

Bericht door lord of the squirrel »

ik wil wel wat kaarten maar ik wil ze los kopen dus je zegt maar of je het doet, ik wil o.a. ball lightning

sander
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Sorry, ik doe ze echt niet stuk voor stuk weg...daar begin ik niet aan.

Het is alles of niets en als iemand eindelijk een bod wil doen, zul je er snel achter komen hoe goed de deal kan zijn...

:wink:
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Het is maar een tip hoor je hoeft het niet te doen maar als je ze los verkoopt krijg je er 3 keer meer voor er is toch niemand die alles in een keer koopt want als ik zo zie is de waarde meer als 1000 euro en dat geeft niemand !!

Maar je moet het zelf weten.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Gforce,

bedankt voor je hulpvolle replies. Ik ga een nog uitgebreidere lijst posten van de kaarten die ik heb. Als je dan weer de waarde volgens jou wil geven, dan zal ik eindelijk zeggen voor hoeveel ik ze weg wil doen en dan krijg jij voorrang mocht je het willen :). Greetz,

-Screwy
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

ik denk niet dat iemand hier zo 123 1000+euro beschikbaar heeft voor magic kaarten zo snel ;)
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Er is alleen gezegd dat ze meer dan 1000 euro waard zijn, niet dat ik ze voor dat bedrag weg wil doen. Dat wordt een stuk minder, dus aan jou de gelegenheid om te profiteren.
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Hier een wat uitgebreidere lijst van wat ik te bieden heb op alfabetische volgorde:

Aladdin
Amnesia
Arena
Armageddon
Autumn Willow
Bad Moon
Balance
Balduvian Horde x 2
Ball Lightning x 4
Barl's Cage
Baron Sengir
Basalt Monolith
Black Night x 4
Blessing x 2
Braingeyser
Celestial Dawn
Control Magic x 4
Crusade
Deflection x 2
Demonic Hordes
Demonic Tutor
Divine Offering x 2
Dragon Whelp
Drain Power
Ernham Djinn x 4
Eron the Relentless
Exile x 2
Feldon's Cane
Fork
Goblin King
Helm of Obedience
Hypnotic Specter x 4
Howling Mine
Icy Manipulator x 2
Ivory Gargoyle
Jesters Cap
Jesters Mask
Karma x 2
Kjeldoran Outpost
Lake of the Dead
Lord of the Pit x 3
Magus of the Unseen
Manabarbs x 2
Mana Flare x 3
Maze of Ith
Mijae Djinn
Mishra's Factory x 2
Necropotence
Nettling Imp
Nevinyrral's Disk
Nightmare x 2
Northern Paladin x 2
Pirate Ship
Power Surge
Puppet Master
Regrowth
Resurrection x 4
Reverse Damage x 2
Roc of Kher Ridges
Rock Hydra
Royal Assasin
Savannah Lions x 4
Sedge Troll
Sengire Vampire x 4
Seraph
Serra Angel x 4
Shivan Dragon
Skeleton Ship
Sol Ring
Sorceress Queen
Stasis
Storm Seeker
Strip Mine
Swords to Plowshares x 4
Vesuvan Doppelganger
Veteran Bodyguard
Vexing Arcanix
Wheel of Fortune
White Knight x 4
Will-O-The-Wisp
Witch Hunter
Wrath of God
Zuran Orb
*

Dat zijn meer dan 80 verschillende kaarten of meer dan 130 kaarten als je de dubbelen erbij optelt. Reken de waarde maar uit.

* Dit zijn de leukste en meest waardevolle kaarten uit de verzameling volgens mij. Vergeet niet dat er nog een hele stapel andere rares en uncommons erbij komen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik wil niet je kaarten afkraken, maar ik denk dat 1000 euro een veels te hoge inschatting is, het zou met niet verbazen als winkels zelfs de kaarten goedkoper zouden verkopen, ik denk zelf dat je voor de kaarten die je in je laatste post vermelde nog geen 400 euro krijgt (straatprijs), met hooguit 200 extra voor je overige kaarten en de complete sets, iets meer als je tussen deze kaarten je revised set nog niet vermeld had. Ik denk dat je maximaal kunt krijgen 650, maar dan moet je het heel erg treffen en bijna elke kaart voor bijna zijn waarde kwijt raken, ik denk dat je 500 red als je wat meer haast hebt, en dat je als je echt haast heb je je kaarten in ieder geval voor rond de 300 kwijt kunt raken (in dat geval hou ik mij aanbevolen, maar dan wil ik zeker wel eerst een volledigere lijst zien!).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik wil de volgende wel van je:

Ball Lightning x 4
Deflection x 2
Demonic Tutor
Dragon Whelp
Ernham Djinn x 4
Fork
Hypnotic Specter x 4
Icy Manipulator x 2
Jesters Cap
Lake of the Dead
Maze of Ith
Mishra's Factory x 2 (hangt er vanaf welke serie)
Serra Angel x 4
Shivan Dragon
Sol Ring
Vesuvan Doppelganger
Wheel of Fortune
Wrath of God

Als je van die kaarten ff kan poste uit welke series ze komen, dan kan ik een waarde-indicatie geven OK?
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Screwy
Expert
Berichten: 51
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:44 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Screwy »

Hehe,

bedankt pi voor je realistische inschatting hiervan. 1000 euro klonk al te mooi om waar te zijn. De prijzen die je geeft komen goed overeen met wat ik zelf ook eerst in gedachten had, dus wat dat betreft ben ik een stuk zekerder over wat ik ervoor wil vangen nu.
Denk dat we zeker verder kunnen praten als je echt interesse hebt. Voor de rest geld, blijf bieden :P.

mzzls
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Aan die 1000 zul ej makkelijk komen hoor dat is echt geen overschatting.

Ps. je kunt het beste bij die uitgebreide lijst ook de serie vermelden want voor sommige is dat belangrijk.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gesloten