Ik ben op zoek naar een leuk enchantment deck om te maken, maar ik weet niet precies hoe ik er aan zou beginnen, dus kan ik op jullie hulp rekenen?
Ik heb deze vragen van de sticky gehaald omdat ze vrij belangrijk zijn en de mensen hier er iets van krijgen als je ze vergeet te vermelden... dus
wat moet jouw deck doen?
- welk formaat speel je gewoonlijk?
- wat voor decks zie je vaak tegenover je?
- zijn er problemen die je zelf al ontdekt hebt?
- met hoeveel mensen speel je, 1 op 1, of multiplayer?
- heb je een budget waar we rekening mee moeten houden?
Wat moet m'n deck doen? proberen om zo weinig mogelijk creatures te spelen, en het deck om enchantments proberen te laten draaien. Bv. luminarch ascension, sigil of the empty throne voor creatures. mesa enchantress voor card draw, ...
Ik speel meestal casual formaat, en de meeste decks die ik tegenover me zie variëren. Maar ik deck dat het meestal aggro decks zijn. Problemen die ik zelf al ontdekt hebt weet ik nog niet want ik weet nog niet echt hoe ik er moet aan beginnen. Het deck dient voor 1 vs 1. Maar enkele tips voor multiplayer decks zijn welkom.
Ik ben een een student van 17 jaar... dus m'n budget is niet eindeloos. Ik zou maximum 20-55 euro voor dit deck willen geven. (ik weet wet niet echt of het een bedrag is dat voor dit deck past...
Ik verzoek dat de meeste kaarten wit zijn, met mss een groene splash. bv om sterling grove te spelen. Ook omdat ik denk dat groen na wit de meeste enchantments heeft om te spelen.
Grtz