Pagina's om magic kaarten in te doen (voor een map)

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
InMyLife
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 4:30 pm

Pagina's om magic kaarten in te doen (voor een map)

Bericht door InMyLife »

Hoi mensen!

Zoals je ziet ben ik hier helemaal nieuw en dit is vooral omdat ik nu even een vraagje heb voor jullie.

Laatst heb ik een map gekocht voor mijn kaarten (9 Pocket Planeswalker map). Nu ik hem heb zie ik dat er maar 10 pagina's in zitten dus er maximaal 90 verschillende kaarten in kan doen (die dan zichtbaar zijn), dit is voor mij eigenlijk te weinig omdat mijn wens is om alles van commens tot mytics om in een map (of meerdere) te kunnen bewaren. Nu weet ik dat er mappen bestaan waaruit je de pagina's (waarin je de kaarten kan stoppen) uit de map zelf kan halen. Dus nu vraag ik mij af, is het mogelijk om de pagina's die normaal in zo'n map zitten los te bestellen? Ik heb hier zelf nog wel een map liggen waar ik die pagina's dan in kan stoppen... Het enigste probleem is dat het vrij lastig zoeken op internet is aangezien ik de naam van zulk soort pagina's niet weet en zeker niet in het Engels (google schiet ik dus helemaal niets mee op).

Weten jullie dus of deze pagina's los te koop zijn? Hoe ze heten? En wat eventueel een fijne site is om ze op te bestellen.

Mvg,

Kevin.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pagina's om magic kaarten in te doen (voor een map)

Bericht door pi »

Hey ander mens! ;)

Hier kun je ze bv vinden:
http://www.visiontoys.nl/ultrapro-ultra ... 1705a296dc

De meeste winkels die losse kaarten verkopen zullen deze ook wel hebben. Misschien ergens wat meer verstopt als mensen er niet vaak naar vragen.

9-Pocket Pages is overigens de naam die Ultra Pro hanteert.

Groeten,

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Pagina's om magic kaarten in te doen (voor een map)

Bericht door BSRuben »

Ik denk dat je deze zoekt:

http://summoner.nl/productinfo.php?product_id=16785

Als je betere kwaliteit wilt, moet je op zoek naar de platinum serie.
Volgens worden ze ook vaak per stuk op Marktplaats aangeboden, geen idee hoe de prijzen daar zijn.
InMyLife
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 4:30 pm

Re: Pagina's om magic kaarten in te doen (voor een map)

Bericht door InMyLife »

Precies wat ik nodig had, bedankt!
Plaats reactie