hulp nodig bij groen/rood warrior deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Yoris
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 12:18 pm
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Yoris »

Hey,

Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Als je volgens die principes gaat denken word je nooit beter. Ik probeer ook altijd zo optimaal mogelijke decks te bouwen, het lukt nog vaak niet zo goed, maar het gaat steeds beter.

tschus

Yoris
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

tuurlijk, maar dat is wat anders dan verwachten een tournooiwaardig deck te bouwen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Yoris
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 12:18 pm
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Yoris »

Hey,

Dat is toch precies hetzelfde. Zowel ik als tournooispelers streven er naar een zo goed mogelijk deck te bouwen. En als je op MWS alleen maar T2 speelt krijg je een goed beeld van de tournooi tegenstand.

Tschus

Yoris
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

een optimaal deck is niet altijd tournooiwaardig. Mijn decks optimaliseer ik bv voor multiplayer. Je kunt een optimaal deck bouwen rond een strategie die gewoon niet goed genoeg is voor tournooien.

Ik raad dyuziak ook niet aan om alle hoop op te geven, alleen zou ik hem aanraden om de doelstellingen niet meteen al te hoog te leggen. Een deck bouwen dat je zelf leuk vindt om te spelen is voor best veel spelers al moeilijk. Volgende stap is dat deck optimaliseren. En zo ga je verder.

Mij is overigens altijd verteld dat de tegenstand op mws behoorlijk slecht is?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

Die geruchten heb ik ook gehoort.
Plaats reactie