Garruk Wildspeaker

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suffocation
Expert
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 31, 2009 11:17 am
Locatie: [where the grass is violet, the buildings made out of wood and whre the girls are pretty]
Contacteer:

Garruk Wildspeaker

Bericht door Suffocation »

Ik heb Garruk Wildspeaker inliggen. Ik heb 6 land plus een mana genererend beestje (Steward of Valeron).
Omdat ik Empyrial Angel wil spelen gebruik ik de ability van Garruk +1: Untap two target lands. = 9 mana
Kan ik dit doen ?
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Volgens mij wel. Mana blijft in je mana pool gedurende een step (aan het einde van de step wordt je mana pool geleegd). Dus zo lang als je die handelingen allemaal binnen 1 step doet (in dit geval binnen 1 main phase dus), kan het.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Suffocation
Expert
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 31, 2009 11:17 am
Locatie: [where the grass is violet, the buildings made out of wood and whre the girls are pretty]
Contacteer:

Bericht door Suffocation »

Yey, die kerel waar ik tegen speelde op MWS leavde gewoon :'<
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Kun je dit doen:
Ja, indien het tijdens een mainphase is (ability is een sorcery) en je bovendien alles in 1 step doet en bovendien de eerste keer is dat je Garruk aktiveert in die beurt.

Het is niet abnormaal dat mensen ervandoor gaan wanneer ze merken dat ze niet gaat winnen. MWS he.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Plaats reactie